fredag 16 december 2016

Jobb igen

Missade nästan tiden hos min hudterapeut idag, skulle vara där vid 13-tiden...och jag vaknade 11.45!!! Men ögonbrynen som skulle fyllas i var så bra redan, så istället förbättrades mina eyeliners...inte helt smärtfritt! Sen var klockan plötsligt 15.30, så efter lite matinköp var det dags att laga middag innan jag igen gör mej redo för nattskift.

Hittade ett recept med både citron och basilika....som jag har lite för mycket av nu efter fotograferingen. Denna pasta med halloumi,tomat,citron och basilika blev jättegod!  Tack för all positiv feedback på filmen av vårt radhus...nu håller vi tummarna!!!

9 kommentarer:

BP sa...

Yummie, yummie! Halloumi - älskar denna ost:-) Ja basilika och citron, för att inte tala om lime har du ju massvis av. Ska bli skoj att se om det här kommer att bli en matblogg ett tag framöver;-)

Jag håller tummarna både vad gäller husförsäljningen och att det ska bli en lugn natt för dig!

Comsi comsa sa...


Bästa natten! :D)

Kram ♥

Susanne sa...

Men så gott det ser ut.

Ditte sa...

Så gott! Ska prövasvi tillfälle. Gillar alla ingredienserna! Och halloumi är en favorit.
KLart vi hålller tummarna för att allt går bättre än bara med visning av huset och försäljning.
Positivt tänkande tar en långt.
Kram!

FREEDOMtravel sa...

Låter gott! Halloumi är en riktig favorit! Håller tummarna för huset nu :)

House and Garden by Bia sa...

Ser gott ut, men tyvärr är jag inte så förtjust i Halloumi, gillar inte konsistensen och tycker det gnisslar när man tuggar på den, hihi...men däremot gillar jag filmen på ert hem som ska säljas ;)). Hoppas det går bra !
Ha en fin helg !
Kramis

Ami sa...

Det såg gott ut!
Kan tänka mig att det gör ganska ont att fylla i dina eyeliners!
Kram och trevlig helg

Villa Freja sa...

Smart att hitta recept som möjliggör att äta upp dekorationen :)

Susanne sa...

Sv: Världen är då liten, Stjärnjul levererade som vanligt. Nästa år är det 25 års jubileum.