fredag 23 december 2016

Dan före dan...

Bästa julklappen i år är att sonen kommer hem från Malta!!! Vilken lycka!

Lycka är också att få vackra rosor från maken...

Jag vet inte om Maja är lyckligast för att hon sitter mellan maken och sonen, eller att hon sitter där för att möjligen få smaka av chipsen som vi äter?
Ännu en dag i köket, det blev två Janssons frestelse, en ska tas med i morgon till svägerskans dotter där vi ska samlas.  Mera julköttbullar trillades till kvällens middag..då vi också smakade av den nygriljerade skinkan. Nu kan julen få komma!

9 kommentarer:

BP sa...

Förstår att du är lycklig att träffa sonen. Å vilken tur "snyggingen" har - ingen snö och is = han kommer inte att frysa ihjäl i Sverige i alla fall;-)

Bästa bilden är den med Maja! Hon ser ut at vara på alerten och spanar in något! Ett klockrent foto tycker jag.

Å att få rosor av maken - herregud han ÄLSKAR dig ju! Det skulle jag också göra om jag var han:-))))))

FREEDOMtravel sa...

Härligt! Önskar en riktigt fin jul!!!

Comsi comsa sa...


Maja är såklart ute efter chipsen. 😊 Förstår du är överlycklig att få hem sonen till jul. Mys och ha det bäst! En riktigt GOD JUL 🎅
TOMTEKRAM ❤

Anita Malta sa...

Vad roligt att er son kommer hem till julen, det var ju faktiskt ett bra tag sen ni sågs så jag förstår er glädje. Väldigt vackra rosor du fick från maken, ett härligt kärleksbevis som förgyller tillvaron.

Ja, vi har lägenheten kvar på Malta och kommer inte flytta därifrån, lägenheten i Kuching, Sarawaks huvudstad, planerar vi att bo i under vintrarna, hur det hela slutar återstår att se :-)

Önskar dig en riktigt skön och avkopplande Julhelg tillsammans med din familj. Kram från Anita ❤❤

Ditte sa...

Vad härligt att sonen kommit hem!
En toppenjulklapp! Och så fint med rosor från maken.
Och att även Maja är lycklig bådar gott sen om det är chipsen eller placeringen som är lyckan kan ju kvitta.
Och nu har du gått i mål! Stort grattis! Nu kan julen komma!
Stor kram och jag önskar er alla en riktigt GOD JUL.

znogge sa...

Så mysigt att sonen kommer hem från Malta. Vi får klara oss utan vår för han och sambon firar i Brasilien. Men det unnar jag dem.

Kram och God Jul <3

Ami sa...

Ha en riktigt God Jul! Och pyssla om sonen riktigt mycket nu :)
Kram

Home2tiny sa...

Kikar in och önskar dig en fin och kärleksfull jul. Julkram Tina

HWIT BLOGG sa...

Alltid lika kul att kika in till dig och jag önskar dig en GOD JUL!
Kram Titti