onsdag 15 oktober 2008

Försoning

Keira Knightley (Love Actually) och James McAvoy (The Last King of Scotland) spelar huvudrollerna i denna storslagna film från regissören av Stolthet och fördom. Efter en serie katastrofala missförstånd, anklagas Robbie Turner (James McAvoy) för ett brott han inte begått. Dessa anklagelser ödelägger Robbie och Cecilias (Keira Knightley) nyfunna kärlek och förändrar deras liv dramatiskt. ”Försoning” är en romantisk berättelse som både är fängslande och stämningsfull och som Aftonbladet beskriver som ”EN MÄSTERLIG FILM”

Såg den på bio, och blev betagen!

3 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

Ja den verkar bra.. tack för tipset !

Storarvid sa...

Tackar för tips inför helgens filmtajm!

Anna Karin sa...

Hej Susanne!

Jag har också sett den här filmen och jag blev också väldigt tagen av den. Den är annorlunda - men väldigt bra. Bra skådespelare också naturligtvis!

Tack för hälsningen och kramen igår. Om man är i "sjukhusbranschen" som du så är väl ett armbrott inte så mycket att komma med men i och med att det aldrig har hänt oss förr och när ens barn ska sövas och opereras så blir det naturligtvis en stor händelse!

Jag ska ta mig tid och läsa igenom din blogg. Jag har inte suttit så mycket vid datorn sen vi var på semester så det har blivit lite lite bloggande!

Ha det så bra! Sköt om dig och lev väl!

Kramar från Anna Karin