torsdag 4 februari 2010

30 år i Kärlekens Tjänst

Som tur var så blev gårdagen så mycket trevligare än dagen innan! Trots ett jobbigt snöoväder och allt...
Efter mötet på jobbet så träffade jag mina underbara väninnor och åt en god middag på Fenix Bar och Restaurang,innan det var dags för " 30 år i Kärlekens Tjänst" på Södra Teatern. Läs en recension här från Oskarshamns tidningen Barometern.
Tre fantastiska musiker underhöll oss. I huvudrollen Niklas Strömstedt. Han framförde sin musik på ett underbart sätt, nära och helt fantastiskt vackert. Precis vad man behöver en snöig kväll i februari. Jag är glad att jag kunde byta bort mitt nattpass igår, det här var precis vad jag behövde i den gråa vardagen. TACK för en underbar kväll alla berörda :)











6 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Men du är en magnet till att dra till dig kändisar;-))

Susanne sa...

Åh, nu blir jag nog allt lite avis... Men jag ska snart på min favorit på Cirkus - Björn Skifs!!! Den 27 mars åker lillasyster och jag och sover kvar på hotell. Lääängtar!
Jag fick semester imorgon natt och det känns bra för annars hade jag fått ta med mig minsta sonen på jobbet för jag är gräsänka den här helgen. Ha det gott=)

Vinterfin sa...

Ha ha, du är ju för rolig.Fattar inte hur du får till det!!Som andra sagt, du är en kändismagnet.
Hoppas vi ses snart, vi kan ju inte gå om varandra i evighet**ler**
Kraaaam.

imse sa...

Wow, nu har du frotterat dig bland kändismän igen!

Anni sa...

Du får inte dricka mer nu, du är alldelesch schuddig i anschiktet!

Susjos sa...

Anne-Lie: Mer rätt är nog tvärtom:Jag söker upp dem! Haha!

Nattsyrran: Jodu,det var en magisk kväll ;) . Fast jag blir avis på vad du har att se fram emot också!

Vinterfin: Kul att se dej i natt vännen:) Och ja..du känner ju mej...haha!

Imse: Det gäller att passa på! ;)

Anni: Ja,det var väl det enda smolket i bägaren,att jag inte hade ställt in kameran MED BLIXT på! Men men,bättre än ingen bild alls..hihi...