söndag 24 december 2017

God Jul å skyltsöndag

Dagens skylt blir trisskalendern, ingen vinst alls! Tack BP för skyltsöndagsförvaltningen!

Så var det dags att plocka fram allt till julbordet...

Fem herrar och så jag firade vår första julafton i Solna!



...och nog blev vi mätta allt.

Ett foto från ovan.




...och från kortsidan.

Värdparet önskar God Jul!

Julklappar delades ut.

Jag hann också se underbara "Karl-Bertil Jonsson"innan jag nu strax åker till jobbet för att fortsätta natten där...
GOD JUL!

4 kommentarer:

BP sa...

Tusen tack tjejen att du hann med Skyltsöndag också! Helt fantastiskt:-) Synd att det inte blev någon vinst, men gästerna drog nog högsta vinsten när de blev bjudna till ditt och makens julbord! Å vilket härligt kort på dig och din man. Love it! Tycker att ni skyltar med äkta kärlek på det fina kortet:-)

Som sagt, stort TACK att du skyltade mitt i julstöket och tack för länken:-)

Önskar dig en kolugn natt. Den förtjänar du!

Ama de casa sa...

Vilken härlig julafton och inte illa med fem karlar till bords :-) En jättefin bild på er två också!

Hoppas det var lugnt där hos dig och dom små jesusbarnen ;-)

Önskar er en god fortsättning på julen!

Ditte sa...

Vilken trevlig skyltsöndag du bjuder oss på. Och du gick i mål med lagandet av julmaten. Bra jobbat. Och sen nattjobb på detta.
Fina bilder och jag tycker att bilden på dig och maken är jättefin.
Hoppas det blev en hyfsat lugn natt.

Önskar dig en riktigt god fortsättning på julen och lite vila.
Kram!

Åke sa...

Fyndigt med trissen 👍