måndag 2 september 2024

Glad måndag

Williams dop-present måste jag ju få visa, är glad att jag köpte den uppe i Nusnäs utan problem. Dalarna design har fortfarande inte förändrat någon summa på Klarna för min bröllopspresent, där står det att de fortfarande väntar på att Dalarna design ska bekräfta, fastän jag har mailat, ringt och även varit in i butiken i Falun! 

En "glad måndag", Caritas tema, är det i alla fall, för jag är fortfarande uppfylld av alla roligheter som hände i helgen! Nu stundar två nattpass, kanske slipper jag regn ikväll så jag kan cykla!
 

8 kommentarer:

Znogge sa...

Åh, vilken fin, trevlig och personlig doppresent det blev från er. Så skönt att inköpet av den i alla fall fungerade som det skulle. Sedan kan man ju tycka att det är märkligt att Klarna inte fått rätsida på bröllopshästen än. Hur svårt kan det vara? Du har ju verkligen legat i...
Önskar en god kväll nu!
Kram

LillaSyster sa...

Så fin present =)
Det är ju för sorg att läsa om det andra företaget....men ge dig inte, kunden har alltid rätt!

LillaSyster sa...

För sorgligt skrev jag

Äventyret framtiden sa...

Den är jättefin Williams dalahäst. Ett fint minne, mycket trevligare minne än de där silverskedarna som alla fick förr.
Så synd att Klarna inte vill klara upp sina affärer. Det ger dåligt rykte..
Ha en fin och glad måndag!
Kram

Ditte sa...

Vilken fin doppresent! Men riktigt illa med det andra företaget. Kanske dags att anmäla dem till Konsumentverket. Ge dig inte. Kanske läge att ringa dem varje dag/ eller maila. Blir så ilsken över att detta sköts så dåligt.
Fint väder i kväll så det bör gå fint att cykla.
Kram

BP sa...

Vilken fin blå dalahäst till William. Love it!
Och då fick du ju åtminstone den här måndagen att "vila upp" dig och kunna njuta av minnena från helgen. Toppen!
Så önskar jag dig en riktigt lugn natt så att du kan fortsätta njuta:-)

femfemman sa...

Väldigt fin doppresent! Gillar färgen!

Paula sa...

Men du, jag var in i butiken igår, de stänger den sista september, nu får du hänga på låset och se till att du får din ersättning! Det ekade tomt i hyllorna nu då de har slutrea på allt. Så oförskämt av dem att inte se till att rätta till felet ! Kram