torsdag 12 februari 2009

Längtar till Skellefteå...

Så här såg det ut när schlagertältet invigdes i går i Skellefteå
Får ta del av fina foton från Skellefteå via :melodifestvalenskelleftea.se

Idag skulle man varit i schlagertältet i Skellefteå och fått några fina foton kanske...






En sån här fin halsduk vill jag också ha!
.
Avslutar med en låt från Ö-vik 2007 (som tyvärr inte gick vidare,men jag lovar att den varit med på mitt jympapass!!) Magnus Carlsson: Live Forever .
I Ö-vik hade vi "bara" biljetter till genrepet, men då satt vi nästan längst fram ,så vi hade superbra platser! Men vi ville verkligen vara med när det gäller,i direktsändning alltså, (stämningen är oslagbar!)så vi gick runt i Ö-vik och letade biljetter,och fick faktiskt tag i ett par,med skymd sikt,men vad gjorde det! Så på kvällen var vi där igen ,och tittade man noga på TV:n den kvällen,så ser man mej och väninnan som står upp och vinkar i TV! hihi..

3 kommentarer:

anki sa...

Hej
Vad kul det låter att åka runt på deltävlingarna.
Hoppas ni får riktig kul nu.Ska spana på tv:n och se om jag ser dej. Du får vinka mycket.
Ha det så trevligt
Kram Anki

Caty sa...

Är du i Skellefteå? Vad härligt!! Jag ska ner till Malmö och Norrköping! Det ser jag fram emot.
Live forever med Magnus Carlsson är min absoluta schlagerfavorit och han med för den delen: han var gästartist på en fest med Melodifestivalklubben och gud vad lycklig jag blev!!!! Han är bara bäst, bäst, bäst!!
Ha det så jättekul på lördag och jag ska titta efter dig på TV:n.
Hoppas att Måns går till final (om låten nu är bra, men det måste den väl vara när Fredrik Kempe har skrivit den)
Kramar

Anonym sa...

Kikar tillbaka till dig nu när jag landat för kvällen. Vad roligt för dig att få vara med på plats i Skellefteå... Skulle också gärna flyga dit, men imorgon blir det inget flyga av - är ledig :) Ha det gott!!