torsdag 5 februari 2009

Melodifestivalspektakel Hurra!



Nu närmar det sej med stormsteg! Melodifestival 2009 !!!! Självklart har jag inhandlat Aftonbladets Schlagerbibel,där står det mesta om Melodifestivalen 2009. Självklart läser jag Tobbe Eks blogg på Aftonbladet,som finns på plats just nu i Göteborg och lyssnar och visar bilder från repetionerna. Självklart är foten hårt lindad så min lilla fraktur ska hinna läka till nästa helg då jag flyger upp till Skellefteå för att på plats se deltävling nr 2 av melodifestivalen!!!!!!!!!

Förra året var jag och väninnan i Karlskrona och kunde njuta av många bra låtar på plats. T.ex vinnarlåten

5 kommentarer:

Katinka sa...

Vad kul at du verkligen åker iväg och ser deltävlingarna! Vilket härligt engagemang. Själv tycker jag också det är kul, men nöjer mig trots allt med TV:n. Än så länge åtminstone.

imse sa...

Själv har jag aldrig varit på något sånt där spektakel. Men jag förstår att det är kul att vara på plats.

Kram

Mia S sa...

Scotts.. heja heja !!
Vad kul att du tryckt in en feddjit längst ner, du kommer att bli lite förvånad över på vilka olika vis människor hittar in till din blogg.
Om du inte vill att du själv ska synas så gå in på "options" och klicka på "ignore my browser" !

Kram

CharmKatti sa...

Kul att du far iväg och ser deltävlingarna. jag har sett genrepet av finalen en gång i globen, då var Jonas gardell programledare, det var sjukt kul. Bra mycket bättre än den riktiga finalen.
Själva ska vi ha goda vänner här och kommentera glatt alla bidrag:-)

Lallis - liv och leverne sa...

ÅH, Karlskrona är jag uppvuxen i. Ja, innan jag flyttade hit till Örebro då:)
Jag ser fram emot melodifestivalen jättemycket!
Ha en fin kväll.
Kram Lallis