fredag 6 februari 2009

Bert och jag

Förde över den från facebook,blev ju mycket bättre *ler*
Bildminne från Melodifestival Karlskrona 2008! En hur trevlig Bert Karlsson som helst. Stannade upp på nattklubben och pratade med oss,dagen före direktsändningen,han hade just kommit från genrepet. Hans stalltips på vinnaren var : Sibel.

Hur går det då i Gbg i morgon? Tja,än har man ju inte hört låtarna,men stalltips måste man ju ha (kan ändras förstås när man fått höra låtarna)
Så,de fyra som går vidare kan bli:
Alcazar
Marie Serneholt
Scotts
Nina Söderquist
Nu laddar jag om för natt 2 av 3. Gick bra med hårt lindad fot i natt att jobba,fick sitta på vår mottagning där det är lite mindre spring.

3 kommentarer:

Mia S sa...

Jag gillar Bertan.. skön gubbe !
Trevlig helg önskar jag... kram !

Tant Janet sa...

Jag gillar också Bert, skön bild. Ha en bra helg.

Lena sa...

Ni är ju som gjorda för varann!!!
Ha ha! Lena