lördag 27 februari 2010

Jag vill om du vågar

Oj,vilken fart det var på jobbet i natt! Full rulle i 10 timmar. Satt kvar efter rapporteringen i morse för att få mig frukost innan jag åkte hem! Vrålhungrig! Vi förlöste varandras patienter,för flera ville komma ut nästan samtidigt,tror det föddes 7 barn i natt. Trots allt en rolig natt :). Trodde jag skulle sova som en stock hela dagen,men vaknade redan vid 14 tiden ,och kunde inte somna om. Hm. Nu måste jag snart sticka iväg till jobbet igen,vill ju i alla fall hinna se de 8 bidragen i kvällens deltävling innan jag börjar jobba. Vet att Pernilla kommer att göra ett bra framträdande,henne ser jag gärna i Globen. Hon vill,om du vågar!

4 kommentarer:

Jess sa...

Mina favoriter var Jöback och Lovestoned!
Ha en fortsatt härlig kväll!

Anni sa...

Tänk att detta var första delfinalen där min favorit inte gick vidare - inte ens till andra chansen...
Pernillas låt gillar jag inte ;-)

Petra sa...

Hoppas verkligen att hon kommer till Globen. Kram

Susanne sa...

Populärt datum att födas på tydligen! Och visst är det roligt när det är fullt upp bara man har koll, så känner jag i alla fall. Jag går på i natt och har min långvecka när barnen har sportlov. Undrar vad jag tänkte på när jag la det här schemat???
Kram