fredag 19 februari 2010

Tjuvlyssning av bidragen till deltävling 3

Underbart med ledig fredag! En låång jobbig stavpromenad i snön även idag som avslutades med skumbad och ett glas vin! Sen har här tjuvlyssnats på bidragen till i morgon kväll. Alltid svårt när man bara får höra en liten snutt. Och så har man sina favoriter ;)

Min favorit heter Johannes Bah Kuhnke, (eller hur Anni?) har sett honom i flera uppsättningar på Stadsteatern,och han är underbar! Låten han sjunger är inte fy skam heller,så jag håller tummarna för honom i morgon.

Mina tips är att Alcazar och förstås Darin går till final. Sen hoppas jag att Johannes går vidare till andra chansen tillsammans med en glad låt som gruppen Timoteij sjunger. Vad tror ni?

3 kommentarer:

Petra sa...

Skall bli så roligt att se detta ikväll. Bra starfält. Kram

Anni sa...

Tycker att det man fick höra av Johannes var lite tjatigt... tror att Darin tar storslam - MEN hoppasatt alla låtar låter bättre på scen!

Jess sa...

Den gillade jag!
Ska bli kul att titta i kväll!