onsdag 5 mars 2014

Bloggträff!

 Bara 4 1/2 timmes sömn idag efter nattpasset (vaknade för tidigt av mig själv..) så funderade jag om jag verkligen skulle orka åka in till stan på bloggträff/AW.....men det är klart att jag gjorde,fast det kändes lite pirrigt, det var ju i somras jag träffade dem för första gången IRL....fast vi känner ju varandra en del i alla fall genom våra bloggar! Fantastiskt kul var det i alla fall att få träffa Maria, Cissi, Ylva ,Veronica och hennes kompis Maria ikväll! Hade vi kunnat,så hade vi väl suttit kvar där än och snackat..och druckit mera vin!
Tusen tack för ikväll tjejer, precis vad man behöver en gråmulen dag i mars!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Så himla trevligt!!

Öbon sa...

Härligt det ser ut! :-D

helga sa...

Vilken kul grej!

Jag var också på AW igår kväll efter jobbet med 4 andra glada flygvärdinnor...

BP sa...

Skoj! En toppen gäng:-)

Sus sa...

Bara fina människor!