måndag 31 mars 2014

Selfie med filter

Idag blir det en selfie med filter, för det är svårt att se pigg ut när man vaknar efter tre nattpass och försöker ladda om för ett jympapass! Men passet gick bra,är full av endorfiner igen..och bara lite irriterad att jag måste UPP i morgon bitti och vara på jobbet för brandutbildning på förmiddagen. Hm...
Något mer irriterande är att resan till Malta är i fara, för Lufthansas piloter tänker gå i strejk sådär lagom till fredag, grrr...så nu måste resplanerna ändras. Kan det gå att åka via Rom eller Wien? Ja, kanske... eller med Ryanir via Göteborg på fredag? Vi hade ju tänkt ta oss ner med makens personalbiljetter från SAS, men det är ju i mån av plats....så att åka stand-by är alltid lite osäkert....puh! Fortsättning följer, nu måste jag försöka sova!!!!

4 kommentarer:

Anna sa...

Nääää sicken otur!!
Hoppas ni hittar en annan lösning!

BP sa...

Om jag vore så snygg som du som nyvaken skulle jag inte använda filter;-)
Håller tummar och tår att ni kommer iväg till Malta. Med lite tur sitter ni på samma plan som Anita som ju åker tillbaka till Malta på fredag.

Ama de casa sa...

Hoppas att strejken blir avblåst snabbt så att ni kan pusta ut och åka som det är tänkt!
Kram

Helga sa...

Du ser oförskämt fräsch ut tycker jag...

Japp det är dags för mig att byta uppgifter på jobbet (purser) om två veckor är jag klar med kursen.

Jobbigt med LH-strejken. Är det inte typiskt när ni ska iväg...