fredag 21 mars 2014

Skype!

"Som att tvinga sig att vakna mitt i natten" kändes det som när klockan ringde idag på eftermiddagen efter nattpass nr 3. Så segt att vakna och överhuvudtaget gå upp ur sängen. Men ändå en skön känsla att veta att det är fredag och jag är ledig i natt! Jag och maken bakade ihop fredagspizzan, och så ett gott rödvin på det..och jag är fortfarande vaken! Kanske för att att jag blev så euforisk att äntligen "skypat" med yngsta sonen på Malta!!!!! Så himla roligt! Gissa om jag ser fram emot weekend trippen dit i april!

6 kommentarer:

Hovdamen sa...

Åh då har du ännu en resa inplanerad! Underbart att ha något att se fram emot.
Svar: Har du aldrig varit där så borde du göra det. Jag rekommenderar det varmt. Förstår att du gillar SAS men än så länge så har de nog inget direktflyg dit😊

Hovdamen sa...

Åh då har du ännu en resa inplanerad! Underbart att ha något att se fram emot.
Svar: Har du aldrig varit där så borde du göra det. Jag rekommenderar det varmt. Förstår att du gillar SAS men än så länge så har de nog inget direktflyg dit😊

Anna sa...

Tur att Skype finns, den har vi mycket nytta av!
Härligt o ha en weekend o se fram emot!
Kramis

Anni sa...

JA, det måste vara underbart på två sätt, både får kontakt och så få komma till denna vackra ö! Min bror har varit där flera gånger och tycker att det är fantastiskt. Jag ser fram emot dina rapporter därifrån så småningom.

BP sa...

Å vilken fin bild av Valetta! Förstår att du längtar. Malta är suverän! Å det är ju inte många veckor kvar till avresan heller:-)

Ama de casa sa...

Åh vad skoj att åka och hälsa på! :-)

Skype är verkligen toppenbra :-)