tisdag 4 mars 2014

Maltadrömmar

Nu längtar jag till min son på Malta! Har nu bokat rum på ett vandrarhem som jag tror ligger i närheten av hans boende. Så nu är det "bara" flygbiljetter kvar att ordna. Nu är äntligen schemat klart t.o.m juni, så jag kan planera in resan i lugn och ro. Just nu är det kallt och regnigt på Malta,men jag hoppas det finns lite värme när vi åker i april!
Med bilen är det illa, nu står den helt still, så i morgon blir det bogsering till bilverkstan....suck! Min man är snäll och låter mej ta den andra bilen till jobbet ikväll, han får ta bussen till jobbet på Arlanda i tidig morgonstund i morgon!

9 kommentarer:

Helga sa...

Suck! Bilar!

Kul med Maltaresa i snar framtid!

BP sa...

I april är vädret perfekt, jag lovar!
Norwegian flyger väl till Malta för en relativt billig peng har jag för mig.
Stackars bil! Eller rättare sagt stackars dig. Å vilken gullig man du har:-)

Sus sa...

Jag har en kompis på Malta. Dom njuter av värmen redan nu!

Rantamor sa...

Din son som är på Malta, jobbar han där eller studerar ???
Kul att ha en resa att se fram emot i april.
Själv ser vi fram mot en kryssning i juni...

Tjingelingen från Rantamor.

BP sa...

Svar: Stoppa in länkarna i efterhand. Blogg 100 är inte som vanliga utmaningar. Det är därför jag gilar den.

JaanaM. sa...

Härligt att kunna veta att få åka iväg! Det kommer att bli toppen!!

Kicki sa...

Bilar ska bara gå!...så trist men tur att det fanns en lösning! Vad mysigt med en resa att se fram emot...speciellt att få träffa sonen!

fialia sa...

Åhhh så roligt för dig att få hälsa på sonen, vet hur det känns.
ha de Fia

Susanne sa...

Härligt att ha något att se fram emot.