fredag 26 november 2010

Cinderella och restaurang Göken

Som sagt,vi hade en jättetrevlig resa med Cinderella. blev först bjuden på en Spa stund med bubbel både i glasen och i vattnet. Bastu och prat i massor. Vi njöt av värmen och varvade ner efter den intensiva starten-då vi höll på att missa båten! Fick tag i en taxi i sista sekunden. Blev sen bjuden på en tre rätters underbar god middag av min kära väninna,innan vi svängde runt på dansgolvet hela natten. Och dansa,det fick vi! Hur mycket som helst! Överskott på killar denna natt så det blev inte mycket vila mellan danserna :) . Avslutade dansen på discot klockan 04. Men se så pigg jag ändå ser ut i går när jag fått en treo i mej och laddar om för ännu en festdag! Fast igår kväll,när jag träffat mina kollegor på Restaurang Göken
och klockan började närma sig 22...så såg kollegorna att susjos var trött! Men det var en nöjd och glad 50 åring som åkte hem med tåget igår kväll. Idag har jag ju fått sova till 11.30! Härligt. Nu stundar tre nattpass. Ha en trevlig helg!





Grämer mej att jag inte tog ett foto när Tony Irving kramade om oss i går innan vi gick i land-ni ser honom här till höger i bild i alla fall (lite längre ner...)


Vit julgran på Restaurang Göken (lite längre ner..)


2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Har nu tre år kvar till 50 och efter ha följt din blogg nu ett tag inser jag att det är dags att börja hårdträningen så att jag fixar alla roligheter;-))

imse sa...

Du är då en riktig partypingla!

Kram