onsdag 10 november 2010

Inte många plus

Idag gick jag ut och fick lite frisk luft inför nattens arbete. Skönt. Förutom ryggen...ja den är inte bra ännu,men med diklofenak och alvedon känns det bra.
Mörka november...det är tufft nu,trots att snön lyser upp lite.
Filmen jag såg igår blev Ridley Scotts : "Ett bra år " med bl.a Russell Crowe. En romantisk komedi, men nej,jag somnade nog 3 ggr under filmen, så den får inte många stjärnor från mej.
Inte heller boken jag läste ut i natt : Guccikrigen
" Jenny Gucci avslöjar hur det var att leva i en av världens mäktigaste familjer".
Nej,det var ingen bok för mig heller...

8 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Det är inte alltid man fångas av varesig böcker eller film - men det är ju svårt att veta innan!
Bra gjort att komma ut på en promenad - här har det inte blivit många steg vill jag lova!

Anne-Lie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
4U2 sa...

Inte alltid saker är som man trott de skall vara.

Öbon sa...

Så där kan det vara, upphaussade filmer och böcker kan vara hur trista som helst. Tur man har valet att stänga av filmen och sluta läsa boken. ;-)

Anna sa...

Den filmen verkar inte bra :)
men ska ändå kolla va de är för film,haha.
Här ligger snön kvar men lär nog försvinna snart.
Kram Anna

Eva sa...

Nä, det var inget bra betyg att du somnade flera gånger - så gör jag också om det inte är tillräckligt bra eller intressant.

Inge kul med ryggen...

Kram Eva

Kicki sa...

Ett bra betyg på en film är att man inte somnar:)

Solen sa...

Håller med dig om boken. Läser envist vidare, men kul e den INTE!!
Nu får vi ta lite humor tack i nästa bok!!