fredag 5 november 2010

Fredagssovmorgon

Snacka om nattugglor i den här familjen! Jag kom väl i säng vid 02 tiden i natt,men lite svårt att sova. Vaknade kl 12.20!!!! Snacka om sovmorgon,då sov fortfarande sönerna! Bara maken som var på jobbet.
Jag har i alla fall anledning att få sova-för jag laddar inför två nattpass.
Så idag hann man inte göra mycket innan mörkret kom,var ute en kort sväng med yngsta sonen och övningskörde. Kokar nu Linas matkasses Pumpasoppa till morgondagens middag. Och nu hemlagad pizza innan jobbet. På min rygg sitter tens apparaten...den hjälper lite grann....
Har pratat med pappa idag igen,han mår skapligt säger han. Känns trist att han bor en bit bort.

7 kommentarer:

4U2 sa...

Hoppas du slipper värken när du skall jobba åtminstone.

Anne-Lie sa...

Även jag har varit ute en runda med yngste grabben - det tar sig sa mordbrännaren;-))

Anna sa...

Hoppas mina tjejer börjar övningsköra snart men dom har inte visat något intresse, dom tycker väl de är skönt och ha en privatchaffis :)
Hoppas du kan jobbba i helgen, inte lätt med värken.
Ta hand om dig! kram Anna

Tess sa...

Här blev det också hemlagad pizza i går. Mumsigt!
Tråkigt när man bor så långt bort från varandra, men skönt att man kan prata i telefonen i alla fall.
Ta hand om dig och hoppas helgen blir lugn på jobbet.
Kramar

Susanne sa...

Oj, vad det där låter bekant. Här är det ungefär lika... Jag sover halva dagen, dom stora barnen sover lika länge. Bara lilla sonen och sambon som är uppe=) Skööönt!! Hoppas du får lugna nätter på jobbet! Kram

Petra sa...

Ha en skön helg.
Kram

Eva sa...

Tråkigt när ens pappa inte mår bra. Det gör inte min heller, men jag har bara en mil till min pappa - dock mår jag lika dåligt för det...

Kram Eva