måndag 22 november 2010

SATC 2

Såg SATC 2 igår kväll. Hade inga förhoppningar om att den skulle vara bra,men oj vad jag hade fel! Jag gillade den skarpt!!! Den vill jag gärna ha själv på dvd,och även musiken! Den får 5 plus av mej! Längtar så till NYC när jag ser filmen,se ett gammalt inlägg här.
Hann med en kort shoppingtur till Stinsen idag,fick en suddig bild på deras blå julgran mitt i gallerian. Denna vecka är det mycket på gång...som vanligt! Ska jobba i natt,efter jympapasset. På onsdag är jag bjuden på en Cinderella kryssning med en väninna! Ska jobba hela helgen,och det är visst 1:a advent på söndag?



5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ja nog är det första advent alltid - äntligen! Nu är snart tråkiga trista mörka november slut;-))

Eva sa...

Fönster putsas för fullt så att jag är redo till första advent ;)

Önskar jag hade samma energi som du!

Kram Eva

Susjos sa...

ililla: Jodå...timplanering denna vecka,haha! Jag åker direkt till Louise efter att ha kommit i land på torsdag em!
Vi ses!

Kicki sa...

Granbilden blev ju cool! Första advent på söndag ja!...ska kolla igenom julsakerna! Kram

Helga - precious sa...

Du måste vara den mest aktiva människan jag känner till. Vardag och fest i en salig blandning! Underbart!

Idag kan du läsa om en megakändis som flög med mig igår... Kolla min blogg!