torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedagen

Så här långt har vi hunnit med pepparkakshuset-inte alls med andra ord! Men vad gör det ,viktigast denna vecka var att hinna med ett besök till pappa i Falun,och det hann jag med! (Föresten har jag slutat med pepparkakshus inköp,ingen vill ju hjälpa till med att göra det,så nu är det min man som köper hem det,och han brukar göra iordning det oxå,men visst inte i år?)
Idag var det lön,och de sista julklappsinköpen gjordes-på Stinsen,där det knappt gick att få parkering idag!
Nu så vilar jag en stund inför nattjobbet. I morgon skall julaftonen firas hos svåger och släkt på Söder,men jag tänker inte stressa-först sova minst 5 timmar,sen i lugn och ro,kanske efter Kalle Anka,så åker vi mot stan.


3 kommentarer:

imse sa...

Ha en bra natt och se till att sova ordentligt imorgon.

God Jul!

Anna sa...

♥ GOD JUL ♥

Julkram från Anna ♥

Anne-Lie sa...

God Jul önskar jag dig och hoppas natten varit lugn!