lördag 18 december 2010

Lördag och jobbnatt igen

Linas julköttbullar med både kanel och kryddpeppar smakade gudomligt idag,och även potatismoset med palsternacka,liksom de frysta lingonen som rårördes med socker...mums(min andra portion på tallriken!)! Gott efter en dags sömn. Och ja,det bidde knäck kok igår. Nu stundar en natts jobb till, sen är jag ledig till den 23/12-då jag ska jobba natten mot julaftonen,ingen höjdare,ingen vill jobba den natten...man är seg och trött på självaste julaftonen-och egentligen vill jag bara då gå upp,kura i soffan och dricka varm glögg i lugn och ro...


6 kommentarer:

Petra sa...

Så smarrigt det såg ut!

Ha en bra jobbnatt.

Kram

Anne-Lie sa...

Men gå du och drick glögg och kura i soffan på julaftonen så kan väl de andra ha markservice!

Anni sa...

å här sitter jag och blir hungrig mitt i natten...

Anna sa...

Gott med köttbullar men lingonsylten kan jag vara utan :)
Gott med knäck, måste hinna göra godis jag me.
Kram och hoppas natten varit bra! Kram Anna

Helga - precious sa...

Då får de andra där hemma pyssla om dig ordentligt på julafton.

imse sa...

Så mycket godsaker.
Natten till julafton är ju både mysig och hemsk att jobba på. Kluvet det där.

Kram