måndag 6 december 2010

@ Stinsen

En fördel med att jobba natt,är att vara ledig på vardagarna-och slippa trängas med alltför mycket folk i butikerna. Kändes nästan helt tomt på Stinsen idag,och jag kunde i lugn och ro äntligen hitta lampor till stjärnor och stakar,julkort,frimärken,julpapper,och faktiskt julklappar till killarna! De ringde från jobbet idag och undrade om jag kunde byta nätter i veckan,och det blev till min fördel! Trevligt! Nu snart dags att leende inta jympagolvet igen-och för en gångs skull känner jag mej lite pigg!





6 kommentarer:

4U2 sa...

Här vart det ljus!

Anne-Lie sa...

Här har du en som inte fixat en enda julklapp;-))

Helga - precious sa...

Det finns helt klart fördelar med skiftarbete!

Fina bilder både från shoppingen och dina orkidéer...

Kicki sa...

Fint i fönstret!

Eva sa...

Träna lugnt!
Kram Eva

imse sa...

Jag har inte fixat nånting inför julen. Men det blir ju jul ändå!

Kram