tisdag 28 december 2010

Oststänger och mellandagsrea

Igår blev det äntligen dags att träffa min guddotter med familj. Dagen till ära gjorde jag Helgas oststänger till glöggen ,lite salt till allt det söta. De blev jättegoda! Fick en trevlig förfrågan från jobbet idag,de undrade om jag kunde tänka mej att jobba i morgon eftermiddag istället för i natt! Självklart bytte jag pass! Så nu fick jag en ledig natt...jag som sov till kl 12 idag....för att förbereda mej,haha! Idag blev det en titt på mellandagsrean ,köpte en likadan randig mjuk go långklänning som väninnan hittade igår. 100kr på H&M. Den roliga vita klänningen,för bara 100kr kunde jag inte heller motstå, vet inte om jag kommer att använda den någongång,men 100kr...den var ju så billig!





4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Alltid kul att fynda! Den vita klänningen ser onekligen spännande ut!

Kicki sa...

Supersnygg! Den kan säkert komma till användning någon dag annars får du hänga upp den synlig på en vacker galge;) Kram

Anna sa...

Vílka fina fynd du gjorde, den vita var superfin!!
Goda oststängerna såg ut, mums!
Kram Anna

Sus sa...

Men hej du pyttelilla människa! Den är ju assnygg och du kan använda den när helst du vill!