fredag 14 september 2018

Fredagsledig


Idag känns halsen lite bättre, men jag vågade inte ut och jogga, känner mej ändå lite hängig, så det fick bli en promenad istället. Tog först cykeln till MoS, eftersom jag skulle handla lite på vägen hem. Speglade mej i det stora M:et och tog en bild, blev lite coolt, eller hur!

En perfekt dag att gå runt Råstasjön...

...lite blåsigt bara...

...men fortfarande grönt ute!


Ikväll smakade det bra med fredagspizzan, hoppas jag är pigg nog för att orka med en funktionärsdag på F&S i morgon bitti!!!

6 kommentarer:

BP sa...

Bilden i M:et blev ju hur cool som helst. Å solglasögon behövdes idag med:-)
Så du tog först en "cykelpromenad" å sen en "riktig" promenad. Då har du motionerat tillräckligt idag tycker jag.
Promenaden runt Råstasjön, som jag faktiskt gjort några gånger är otroligt fin, precis som dina bilder visar. Å visst har det varit rejält blåsig även idag. Som jag skrev på min blogg så är Florence på träningsläger här i 08, men dessvärre verkar orkanen nu slagit till rejält på USA:s ostkust. Hemskt. Är sååå glagd att vi bor där vi bor om man säger så.

Ama de casa sa...

En riktigt cool speglingsbild :-)

Jag måste nog ha kroniska problem med halsen, för jag vågar aldrig jogga... Haha! Skämt åsido, skönt att du börjar bli bättre!

En väldigt vacker promenadväg där :-)

Steve sa...

Klokt att ta det lite lugnt och låta kroppen nöja sig med bara en normaldos motion. Den där bilden är riktigt cool.

Ami sa...

Så god pizzan såg ut! Skönt att halsen känns bättre.
Kram

Ditte sa...

Verkligen en läcker bild! Snygg! Och med infektion i kroppen var det ett bra val att promenera runt Råstasjön. Här har jag också gått många gånger förr. Och även joggat på den tiden det begav sig.
Pizzan såg väldigt god ut och jag ska nog också här i den spanska sommarstugan få till en. Hoppas du orkar med F&S. Men ta det lugnt.
Kram.

Susanne sa...

Riktigt cool bild! Du ser ut att ha haft en härlig fredag. Funderar på att ev besöka Mall i oktober när sonen ska till Stockholm och mönstra. Tänkte skjutsa honom dit och sen vara lite back up utifall han får lämna testet tidigare. Är det fint väder kanske vi istället letar efter någon fin plats utomhus för att besöka. Det är en månad dit så vi hinner ändra oss flera gånger ;)
Ha en härligt skön helg :) Kram