lördag 6 juli 2019

Ryggskott



 Faktisk mer sol idag än vad jag trodde det skulle bli! Frukosten intogs utomhus, men när jag skulle resa mej upp efter frukosten så högg det till i ryggslutet, och hela dagen har det varit smärtsamt. Trodde att Naproxen skulle hjälpa mej mot smärtan, men det gjorde det inte! Jag som tagit med mig joggingkläder för en tur i skogen. Kunde inte ens ta en powerwalk, ryggen är helt paj! Så medans maken uträttat ärenden och tränat idag, så har jag mest suttit still, fast det gör också ont! Har i alla fall sett tjejerna i fotbolls-VM ta hem bronset!! Jättekul!





4 kommentarer:

BP sa...

Dina underbara bilder från landet står i stor kontrast mot ditt ryggskott. Osis är ju bara förnamnet. Det enda som hjälper mot ryggskott är ett besök hos en naprapat, vilket är inte så himla lätt i semestertider.
Hoppas verkligen att du kan "vila dig i form" om du inte får tag i en naprapat!

Suveränt att Sverige vann brons. Laget ville liksom bara HA DEN DÄR MEDALJEN, vilket England inte ville. De hade ju hoppats på guld. De första 20 minuterna var de bästa jag sett ett svenskt damlandslag spela - ever!

Ama de casa sa...

Men fy vad trist med ryggskottet! Hoppas det är väck nu idag...

Jättekul att dom kammade hem bronset, det blev ju såååå spännande!

Ha en fin söndag på landet, förhoppningsvis utan det där ontet.

Znogge sa...

Vilka härliga bilder från stugan. Trist dock med ryggskottet men förhoppningsvis släpper det snabbt. Trevligt i alla fall med ett brons dagen till ära.

Kram

Geddfish ♥ sa...

Underbara bilder från landet! Nä, ryggskott ska man inte ha. Ibland hjälper ingenting. Ack ack. Hoppas på bättring!
Varm kram!