tisdag 26 mars 2024

Tråktisdag




Google foto hittar också roliga minnen, vi var visst vid Filmstaden i Solna denna dag 2019, vi såg filmen "Kungen av Atlantis". Huvudrollsinnehavaren Simon Zettergren som också skrivit manus berättade innan lite om filmen, och fick en selfie med honom efteråt. Jag blev mycket tagen av filmen, som är baserad på en sann historia.

Natten på jobbet blev mycket lugn, vilket var väldigt bra, för jag har fått nackspärr!!! Nu har jag tagit smärtstillande och biter ihop för en natt till!

 

6 kommentarer:

LillaSyster sa...

Aj aj aj, håll dig varm och har det inte släppt på 48h får du antingen uppsöka en massör el be maken massera skuldra och nacke. Krya på dig. Kram

znogge sa...

Aj då, nackspärr inte roligt alls så det var ju tur i oturen att det blev en lugn natt. Hoppas att det blir så i natt med.

Kram och krya på!

BP sa...

Det var ju inte önskvärt - nackspärr! LillaSyster skrev det jag tänkte, fast jag skulle nog gå till en naprapat. Önskar dig att kommande natt blir lika lugn som gårdagens och att nackspärren blir bättre.

BP sa...

Svar: Hahaha. Det var otippat - att du aldrig ätit "Sveriges nationalrätt" raggmunk. Råraka vet jag att du ätit för det har du visar på bloggen. Om jag ska vara ärlig föredrar jag råraka, men raggmunk är snarlik och gott den också. Kan dock vara utan stekt fläsk, vilket jag blev idag. Fråga din man vad han tycker om raggmunk;-)
Kram

Anna i Portugal sa...

Aj nackspärr är jobbigt! Hoppas det släpper snart. Den filmen tror jag inte jag sett.. ska kolla upp!

femfemman sa...

Ajaj ! Det brukar gå över av sig självt, men är riktugt jobbigt när det håller på. Kram//Anna-Lena