måndag 19 maj 2014

Godkänd luffning på F&S!!!

Regnig måndag, helt okey för mej som behövde vila idag..och förbereda mej för kvällens "luffning". Fast maken fyller år i morgon, så jag var tvungen att åka ut i regnet och köpa present i alla fall.
Så ikväll var det dags för årets "ledaruppföljning" på F&S för mig. Alla vi jympaledare blir "uppföljda" varje år, och det är så nyttigt. Man blir coachad kan man säga och personen skall se till att vi känner både lust och motivation i det vi gör på jympagolvet, läsvärt om LUF här. Min "luffare" jympade med mig och sen satte vi oss ned och pratade om passet och mej som ledare. Det gick superbra, och jag känner mej bara mer taggad att fortsätta med min underbara F&S jympa!!! Love it!!!! 
Fotot i dagens inlägg är några år gammalt...från -08, men lika glad var jag idag som på bilden! Haha!!!

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Härligt att det gick bra! :) Så klart det gjorde.....
Träningen gick bra även för mig. Trots bulan. ;)

Ting sa...

Vilken förening är du jympaledare i? Hade varit så roligt att gå på ett av dina pass. :)

Rantamor sa...

Du ser ut som ett vitaminpiller !!!

Tjingelingen från Rantamor.

Ama de casa sa...

Vad roligt att få sån bra feedback! Luffa på! :-)

BP sa...

Säg som så - det fotot kunde ha varit tagit igår:-)
Kul med positiv feedback och kanske lite nya ideer.