onsdag 14 maj 2014

Mera från ABBAthemuseum

Såklart när jag såg bänken som Ama de Casa satt på för bara några dagar sedan, så var jag ju tvungen att fota mej där också!
Ja,dessa kläder är det ju svårt att ta fel på!
De hade verkligen fått till en fin utsikt i museét från de fönster på skärgårdsön där Björn och Benny gjorde mycket musik.
En av de bästa skivorna de gjort heter Arrival!

...och se här, blommorna som Med ögon känsliga för blått la upp för någon dag sedan när hon var på museét!
Efter alla resor och allt som hör till med dem så blir det nu blodpuddingsmiddagar här framöver, hrm...
Och i natt ska jag efter min semester och lediga dagar börja jobba igen, det blir nog bra det!

3 kommentarer:

BP sa...

Å varför förstörde du detta glittrande och fina inlägg med sista bilden...
Alltså blodpudding är en av få (mmmhhh underdrift kanske) rätter jag inte får ned...
Ok, du kan ju alltid föreställa dig en lyxmiddag medan du tuggar;-)

Fru Venus sa...

Visst är det ett underbart ställe :-)

Ama de casa sa...

Haha! Det går ju helt enkelt inte låta bli att sätta sig på den där bänken :-)

Visst var muséet bra! Gillar ju ABBA jättemycket, så det var rena rama paradiset att gå runt där :-)