onsdag 17 september 2014

En poncho från Gina Tricot

"Home2Tiny"s blogg hittade jag en sån snygg poncho som hon visade upp på ett mycket snyggt foto, som alla hennes foton är! Idag kollade jag upp om Gina Tricot hade den ponchon här i närheten, men den var slut både på Stinsen och S-tuna C. Tur man bor nära alla dessa centrum, kommunen nästgårds, Upplands-Väsby, hade den kvar, sagt och gjort- jag åkte och köpte den för 149kr...men hittade lite mer kläder där också! Min ponchobild blir en selfie i badrummet, hehe!
Ikväll ska jag äntligen få lite hjälp på F&S av en jympaledare med musikredigeringsprogrammet Audacity som jag suttit med och kliat mej i huvudet...nu hoppas jag att jag snart kan börja med mitt indoor walking program!

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Du är ju snygg vad du än tar på dig...
vältränad och snygg !!

Tjingelingen från Rantamor.

BP sa...

Håller helt med Rantamor! I could kill for your body om du förstår vad jag menar;-)
Hoppas du lyckas med Audacity, vilket fint namn för ett musik redigeringsprogram. Gillas:-)

Life of Johanna sa...

Tjusigt! Tur du fick tag på den :)

Ting sa...

Åh vilken mysig! Den måste jag också kolla in!

thejeanettishway sa...

Jag ska till Gina T nästa helg - självklart ska jag kolla in denna mysgos-sak. Och dessutom snygg :)
hälsn fr sö Dalsland.