torsdag 18 september 2014

Nu är de på plats!

... i alla fall ett par stycken, det ska bli närmare 30 st hoppas jag! Indoor walking maskinen har kommit till F&S! Fick denna bild skickad via facebook idag. Så nu måste jag på allvar börja med det nya passet, och igår fick jag hjälp att förstå musikredigeringsprogrammet...ja, nu finns ingen återvändo! Idag har jag tyvärr inte hunnit med att förbereda något pass. Istället har jag fyllt på kylskåpet, joggat å lagat mat. Nu ska jag jobba i två nätter.

3 kommentarer:

BP sa...

Tror jag känner igen dessa maskiner. Bakom busshållplatsen vid Norrtull är et ett gym med full insyn, så jag får kostnadsfri underhållning varje kväll när jag väntar på bussen;-)

JaanaM. sa...

Härligt att få pröva lite! Kommer att hänga med på något pass, kolla om detta är något för mig!
Toppen att Håkan kunde hjälpa dig med Audacity! Kramen

Anonym sa...

Inser att jag inte är så trogen och flitig läsare men när jag får se en Indoor Walking maskin, blir jag så glad och nyfiken att jag måste uppdatera mig. Kommer IW till Sollentuna?
Jag är en hängiven IW-tjej som gärna svettas i några pass i veckan i F&S Stockholm. IW har betytt så mycket för mig, så jag hoppas att fler upptäcker det!