söndag 14 september 2014

Fredag på en söndag

Man kan säga att det är lätt att fasta när man är på jobbet. I natt var en sån natt där jag inte åt något förrän vid 05-tiden i morse, och då hade jag jobbat sen kl 21.15. Men hjälpte under den tiden två fina barn till världen, en genom kejsarsnitt och den andra kom den vanliga vägen. Klockan på ringning denna fina söndag för att åka till F&S för fotografering, alla ledare ska bli synliga på bild i våra nya lokaler! Passade på att stanna kvar och få lite inspiration på ett jympapass innan jag åkte hem och bjöds på hembakad pizza och ett gott rödvin! Maken har ju också jobbat i helgen och är också ledig i morgon. Men när valvakan började på TV så somnade jag i soffan, kanske lika bra det?!

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Valvakan kan jag inte se här - för långsamt internet. Men inte gör det mig nåt... ;-)

BP sa...

Då är ju de två nyfödda nästan historiska, de såg dagens ljus med en ny rgering vid rodret...
Japp det var lika bra att somna under valvakan. Om du är ledig idag njut av sommarvädret:-)