torsdag 12 maj 2016

En kväll för fansen




Veckan rullar på! Igår kväll tog vi oss till Euroclub igen...


...där var det fest bara för oss fans.


På scenen bl.a Roberto Bellarosa som sjöng Belgiens bidrag i Malmö 2013.


Sanna Nielsen, vilken röst hon har!!


Krista som sjöng för Finland 2013, "Marry me" om ni minns, och hon var också med i den svenska uttagningen i år med låten "Faller".
Ikväll är det dags för semifinal nr 2 på Globen...intensiva kvällar...
Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

BP sa...

Härliga bilder från Euroclub där jag precis varit. Hade kunnat gå in, men ville inte offra min lilla vattenflaska. Man fick ju inte ta mig sig öppnade flaskor in i cluben. Men bra med noggrann säkerhetskontroll.
Fortsätt å njut!

Biggeros sa...

Det är verkligen en intensiv schlageryra denna vecka. Njut av bra musik:))

Geddfish ♥ sa...

Åh, vilken fest!
Schlageryra i storformat!
Njut och här kommer en kram

House and Garden by Bia sa...

Såg mellon idag....har ingen favorit precis, men jag gillade Belgien iaf...påminner lite om 70-talets låtar och det gillar jag ;)) disco dunk, hehe....
Kram

Ama de casa sa...

Ojojoj... Du lär få ta ledigt nån vecka när allt det här är över så du kan vila upp dig lite :-)

Härligt med alla fester och festliga bilder!

Ditte sa...

Vad roligt att få följa med på era äventyr!
Såg delomgång 2 igår på spansk tv och det var härligt at se både Petra och Måns, så proffsiga.
Och en del låtar tyvckte jag var riktigt bra, en del andra klart sämre. Men undrar just hur det ska gå nu med Sveriges poäng på lördag när våra grannar inte är med. Men det ger sig...
Ha det fortsatt bra och väldans roligt!

Annette sa...

Så kul att se att Stockholm kan det här med fest, glitter och glamour! I kväll börjar förberedelserna här hemma med matlagning och bakning inför lördagens happening! Vi och en annan familj är ungefär lika tokiga i melodifestivalen och Eurovision, så vi brukar träffas och umgås eurovisionlördagen från lunchtid till söndag vid lunch, så kul! Men i år har jag inte haft möjlighet att följa med i semifinalerna, så jag måste uppdatera mig och lyssna igenom alla låtar innan i morgon.