måndag 16 maj 2016

Selfies med artisterna på röda mattan!

Nej, ni kommer inte undan...det blir mera ESC-yra, jag är inne i den bubblan fortfarande! Börjar med ett foto i repris...på fina mums-mums!!

Den andra fantastiska programledaren Petra Mede som vi blev tjenis med, hihi!

Schlagergeneralen himself : Christer Björkman!

Jodå, fick en selfie med vår svenska Frans också!

Belgiens Laura Tesoro tog helt sonika min Iphone och fixade till en groupie!!!

Det gjorde även Kroatiens Nina Kraljic

San Marinos Serhat ser vi här.

Italiens Francesca Michielin

Finlands Sandhja

Sångaren från Cypern fixar till nästa groupie, ser ni att svenska Tomas G-son är med på bilden?

Islands  Greta Salomé

En av mina favoriter Rysslands Sergej Lazarev

Maltas Ira Losco

Lettlands artist : Justs

Bulgariens Poli Genova, som vi har dansat till hennes låt i veckan!

Estlands Juri Pootsmann

En av sångarna i Westlife som tävlade för Irland: Nicky Byrne

Vaknade med halsont idag, så här har intagits ipren och ingefärste. Var ju dags för mitt jympapass ikväll, och eftersom jag är kvar i schlageryran så satte jag på mej armbanden som vi på ståplats fick i Globen, en för varje kväll, de lyser bara om man rör på dem (men i olika färger), om någon dag så slutar de fungera. Mina motionärer verkade glada för blingblinget som jag bjöd på ikväll. Nu vilar jag vidare!!!!

16 kommentarer:

BP sa...

Det är ytterst sällan att jag är mållös. Är väldigt rapp i käften för det mesta. MEN det här inlägget gör att jag är - just det - totalt stum.

Förstår liksom inte att min snyggaste bloggkompis (= du) ALLTID lyckas med att få till det med "kändisarna". Hajar inte hur du gör. LOVE it såklart:-))))

Å hur du kan se så pigg och fräsch ut efter en veckans firande är mig en gåta.

Petra Mede hade jag aldrig känt igen utan smink och helt naturell måste jag säga.

Å hur f*n kommer du ihåg deras namn - du är helt outstanding tjejen!

Kul att du fick till en selfie med Poli Genova, hon var suverän och var en av mina favon.

Å tjejen från Kroatien - vilken klänning hon had på sig. Den var faktiskt behållningen av snabbspolningen.

PS: MERA BILDER, tack:-) Å japp, du smittar verkligen av dig av glädjen under den gångna veckan. Man behöver verkligen inte vara schlagerfan för att dras med i dina inlägg. DS.

Susjos sa...

Kära BP, jag är lika stum jag av alla fantastiska bilder vi fick,men de flesta bjöd verkligen på sig själva! Petra Mede är sminkad,men inte så hårt och har lösögonfransar...
och...detta är den FÖRSTA kvällen av sju, öppnningscermonin på röda mattan var redan på söndagen 8/5, så därför ser vi så pigga ut... hihi

BP sa...

Svar: Hahaha! Å jag undrar hur ni hamnade just på Liljeholmstorget på er färd till Telefeonplan. Alltså jag menar det finns ju en t-bana från Gamla Stan direkt till Telefonplan.

Äsch, ni festade ju på olika ställen så:-)

Å du - caféet är precis mittemot Donken;-)

Ditte sa...

Jätteroligt att få ta del av detta via dig!
Vilka bilder! Instämmer helt med BP och behöver inte ta en repris. Hon har sagt allt redan.
Jag säger stort TACK för denna ESC via dig.
Stor kram!

Kolonilotta sa...

Du är grym helt enkelt! :)
Min favorit är så klart bilden på Mums- Måns. Brukar reta min man här hemma när han vinglar på sonens hoverboard! ;) Måns på scenen som t.o.m dansade med en sån. Wow... Visserligen har vi en större men ändå....
Tack för ett otroligt härligt inlägg.
Just keep them coming! :)
Kram

znogge sa...

Vilken bildkavalkad! Minst sagt imponerande :D Grattis dessutom till Frans som gjorde ett gott jobb :D

Ama de casa sa...

Kan bara säga WOW!!! Jösses vad du har lyckats! :-)

Allra bäst måste jag nog säga att bilden med den söta och pigga Belgiskan är. Vilken HÄRLIG bild på dig! :-) Jag gillade hennes bidrag också, härligt framförande :-)

Jag vill också se fler bilder! Tack på förhand :-)

Ama de casa sa...

Sen att du har lyckats få BP till att bli en Schlagerfantast... Det är ju en bedrift i sig :-D

Comsi comsa sa...



Du har ju fått till hur fina bilder som helst, ung, söt och fräsch och inte minst glad ser du ut. Det syns verkligen att du är road av det du gör. Armbanden blir nog kul att ha på ett träningspass...

Kram ♥

Anita Malta sa...

Wow vilka fantastiskt kavalkad av bilder du bjuder på och inte fattar jag hur du lyckades komma alla dessa celebriteter så nära :-) Tror på din utstrålning, charm och framåtanda :-)Måste varit väldigt kul att vara med och visst såg jag ESC i lördag. Ja, Ira har en fantastisk röst men jag föll inte för låten. Gillade faktiskt Frans lugna låt och höll på honom. Han har säkerligen framtiden för sig.
Kul att sonen fortfarande bor kvar här på ön. Har faktiskt hunnit tappat räkningen på antal år sen han flyttade hit ;-)
Ha en fortsatt toppenvecka ! Imorgon flyger jag och maken till Thailand och därefter till Malaysia och kommer hem lagom till Midsommar :-) Men det är ju inget som firas här på ön men vi firar ändå eftersom det är vår bröllospdag, den 24:de, hjälp vad tiden går :-)

Ami sa...

Oj, hur lyckas du? :)
Och alltid se du lika fräsch och snygg ut på alla bilder!
Krya på dig med halsen!
Kram

Anonym sa...

Oj vilken underbar bildkavalkad. Blir verkligen glad av alla bilder. Förstår att ni hade toppendagar :) Må så gott :)!

House and Garden by Bia sa...

Ja herregud säger jag bara !...vilka kändisar du träffat !!
Jag gillade faktiskt San Marinos låt. Och så är Sergej från Ryssland en riktig snygging enl. mej ;))
Hoppas ditt halsonda försvinner....ingefära är toppenbra ;)
Kramis bia

Days by Johanna sa...

Oj oj så många härliga selfies du fick till. Förstår du skulle behöva en paus i veckan efter förra veckan :)

Tycker absolut du skall testa wildchips

Anette sa...

Vilken linslus du är! Och i fantastiskt sällskap. Härliga bilder ��

Susanne sa...

Ojjjj så mycket kändis-Selfiesar.