söndag 22 maj 2016

Skyltsöndag...

...blir i Eurovisons anda. Här Petra Mede på röda mattan, skylten för Euroclub syns fint, där tillbringade vi en del nätter under ESC. Minsann syns skylten för Gustav Adolfs torg också!

...eh...

Petra och Måns manuskort är väl skyltar? 

Eurovisonvargarna

Kunde inte låta bli att lägga in denna lilla "skylt" också. Tack BP som förvaltar skyltsöndagen!
Så är tre nattpass till ända.(det bidde en flicka till BP!) När jag vaknade idag så klippte jag gräset på fram och baksidan av huset. Tvättade två maskiner, tvättade fönstren på nedervåningen och lagade middag lagom till maken kom hem från jobbet. Överskottsenergi, eller har jag nu återhämtat mig efter ESC- veckan?

7 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Så du duktig du har varit..
Men du nu få BP brottom..... :D)
Kram på dig sovandes....zZzzzZzzz ❤

BP sa...

Du är bara så härlig Susjos!!! Älskar skyltarna å självklart är manuskort skyltar, speciellt då de har ESC-loggan på sig. Toppen bild förresten. Bra gjort där:-)

G&T har jag faktiskt aldrig druckit - oooops! Tråkigt som jag är håller jag mig till öl och vin...

Å en tjej till - f*n ville ju ha en pojke;-)

Nej, du lider nog inte av ADHD. Du är bara utrustad men en energi som jag skulle kuna döda för;) Efter en vecka tror jag nog att du nästan har återhämtat dig - fast bara nästan;-)

Tusen tack för denna suveräna skyltning. Love it:-)

znogge sa...

Vilket trevligt bidrag i skyltningens anda!

God morgon och god måndag :D

Ama de casa sa...

Fantastisk skyltning i ESC-anda! :-) Fast det är nog schlagerabstinens som ger dig överskottsenergi. Jag brukar se det på Anders ibland... Haha! :-)

Ditte sa...

Vilken kanonskyltning!
Här har du verkligen fått till det med extra allt.
Jag gillade alla skyltar och den med GT skulle jag gärna ha här hemma. Passar mig utmärkt!Dock har jag inte ännu förlorat några dagar.
Barnmorskeskylten var klockren!

Extra energi verkar ESC har gett dig eller också är det den inneboende kraften som gör att du sätter fart på allt samtidigt hemma.
Önskar dig en trevlig måndag.
Ska nu ut och leta scooter...


Geddfish ♥ sa...

Verkligen en härlig skyltning och härligt att ha hjälpt en flicka till världen!
Hoppas du tagit igen dig något.
Här kommer en måndagskram, fast ett tag trodde jag det var söndag idag, håhåhaha.

Erik Kling sa...

Härligt att se. Du verkar gilla Eurovision Song Contest mycket.
Så kul! Visst är deras manus som skyltar. Lite saknar jag flaggor mm som Stockholm hade extra under ESC.
Ditt arbete måste vara väldigt belönande, jag menar hjälpa fram nya små liv.
Min dotter födde en liten Neo för dryga veckan sedan. Trevligt att hålla barnbarnet som morfar. :-)