lördag 27 maj 2017

Görvälns slott




Efter fem sovtimmar så var det dags att få njuta av lite ledighet. I onsdags så bokade vi en natt på Görvälns slott i Järfälla, inte alls långt från oss. Det började med en gourmetlåda som smakade ljuvligt!


Har nu suttit i kvällssolen och njutit tillsammans med ett trevligt par från Småland !


Tror vi kommer att sova gott i natt i detta de luxe rum!


Utsikten från rummet är inte fy skam!


Snart väntar oss en fyra rätters middag, ska bli så spännande och förhoppningsvis gott!!

Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Så mysigt. Och det ser väldigt gott ut dessutom.

Ditte sa...

Så trevligt! Verkligen! Ett skönt avbrott i det vardagliga,
Njut! Änskar er en fin kväll.
Och tack för bra tips!
Kram!

BP sa...

På Görvälns slott har jag varit på konferens med jobbet! Suveränt! Tycker det är underbart att ni "piffar till" vardagen med sådana toppen "äventyr" med bara njutning och en total avsaknad av plikter hemma. Precis vad som behövs när man som du och din man jobbar skift. Fortsätt med det!

Önskar dig och din man en toppen kväll - hoppas ni inte har däckat än;-)

Ama de casa sa...

Härligt med en minisemester i närområdet! Jag älskar såna små turer :-)

Middagen blev säkert suverän den också.

Ha en härlig mors dag nu! :-)

Ami sa...

Så lyxigt att unna sig en liten minisemester! Verkligen mysigt!
Och jag tror säkert att middagen smakade bra :)
Kram och trevlig söndag!

Geddfish ♥ sa...

Härligt och mysigt!
Skyltsöndagskramar 💜

FREEDOMtravel sa...

Åh vilken lyxig låda! Ser ju grymt gott ut! Har hört mycket om Görvälns slott, men aldrig varit där ...

Susanne sa...

Va mysigt och ser att BP varit där och då har jag förmodligen varit där eftersom jag och BP har varit kollegor ;)

Mias Mix sa...

Härligt med lite vardagslyx ❤ Det är du verkligen värd. Själv har jag varit i Stockholm och lunchat med Anni idag. Hörde att ni också har träffats. Glad och mysig tjej.