onsdag 11 september 2024

Sjuk!

Idag känner jag mej inte alls i form, rejält förkyld , så det var bara att sjukskriva sig och missade då den obligatoriska utbildningsdagen om CTG, som jag egentligen inte behöver! Men de ser nog till att jag får ta igen den dagen i en annan utbildningsgrupp. Försökte också avboka/omboka den praktiska brandutbildningen i morgon som jag skulle gå på ,en timme mitt på dagen, men se, den kunde man bara omboka/avboka FEM dagar innan, man kan ju inte rå för att man blir sjuk? Nåja, åker inte dit i alla fall. Frågan är om jag är pigg nog att jobba i morgon kväll, vi får väl se?
 

10 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Oj, Susjos, det där låter inte alls roligt! Hoppeligen så tillfrisknar du snabbt men vila vila vila..
Varma krya på dig kramar!

Znogge sa...

Klart att du ska stanna hemma när du inte är bra. Den smittan är nog inte så uppskattad av dem på din avdelning. Unna dig att vila tills du känner dig bättre.
Kram och krya på!

LillaSyster sa...

Håll dig hemma och bli frisk =)
Krya på dig!

femfemman sa...

Stanna hemma tills du är frisk! Det är du som är viktigast! Kram

BP sa...

Stackars Susjos! Du är visserligen förkyld ibland men jag kan inte minnas att det var så illa att du fick sjukskriva dig.
Håller tummarna att förkylningen går över till imorgon kväll.
Kram och krya på dig:-)

Anna i Portugal sa...

Krya på dig!

Ditte sa...

Så trist att du är dålig. Men vila dig nu i form så att krafterna finns där innan du börjar jobba igen. Kram

Geddfish ♥ sa...

iNTE ALLS KUL, ENS MED EN LITEN FÖRKYLNING! sÅ VILA DIG I FORM. kRYAKRAM! Oj, det blev på stort! 😀

Annika sa...

Krya, krya, krya och gå inte till varken jobb eller kurs om du känner dig dålig. Kramar!

Jossu sa...

Krya på dig. Dom borde ju förstå att man kan bli sjuk eller av annan anledning behöva omboka utbildningen tätt inpå.