tisdag 22 september 2009

Vill man bli fin får man lida pin!



Gjorde riktigt ont idag när min frissa Lotta gjorde de blonda slingorna,usch och fy! Men jädrar va snyggt det blir när det är färdigt!

Så vill ni ha tips på en riktigt bra frisör,åk till Hårstudion i Kungsängen och bli fin i håret av Lotta!

Lotta och jag har alltid så mycket att prata om när vi ses,förutom att hon är lillasyster till min kompis,så har vi en hel del mer gemensamt. Vi båda har sprungit både Midnattsloppet och Tjejmilen. Numera är Lotta jympaledare i F&S också,så vi snackar musik och rörelser! Till på köpet vill jag hinna läsa det senaste skvallret i veckotidningarna som ju finns hos frissan! Måste nog boka in en lääängre tid nästa gång,så vi hinner med allt!

3 kommentarer:

imse sa...

Det var snyggt! Måste snart göra nåt åt mitt hår också. Jag kanske skulle prova din frissa nästa gång.

Anne-Lie sa...

Himla snygg form på klippningen. Blondare än blond är du ju oxå;-))

Miss Upsey Daisy sa...

Toppensnyggt! Det piggar alltid upp med klippning och lite färg i håret & har man väl börjat är det svårt att sluta..