onsdag 9 september 2009

Bilkörning,bilkörning och handledarutbildning...

Kom nyss hem efter en låååång dag. Lite lätt huvudvärk och mycket trött. Gårdagen i Falun blev en toppendag! Pappa mår bättre,och det kändes skönt att kunna spendera nästan hela dagen med honom. Kvällen myste jag med min väninna,och jag är glad att jag valde att sova kvar i Falun,så det inte blev så mycket bilkörning på en och samma dag. Idag däremot har det blivit en hel del bilkörning och körutbildning! Hann hem och kunde följa med äldsta sonen på hans första körlektion,efter att ha kört med oss i ett års tid. Kunde snabbt konstatera att han borde gått till körskolan tidigare! Det är en del saker som måste liksom läras om. En hel del miljökörning t.e.x....
Hann inte hem,utan fick direkt köra till Täby och handledarkursen med yngsta sonen. Fyra timmars intensiv handledarutbildning,och jag måste säga att det är skillnad på kurserna! Det var en fantastiskt bra lärare denna gång,som var rolig att lyssna på,och det behövs när man sitter där från kl. 17.30 -21.30, puh! Inte undra på att jag har huvudvärk...

3 kommentarer:

Grönare ängar sa...

Hej! Det var länge sen. Jag vet hur det är det där med körkortsutbildning. Emelie tog sitt körkort förra veckan. Du kan tänka dig hur skönt det är när allt är klart. Helt klart värt att fira. Hoppas allt är bra? Kram Camilla

Susjos sa...

Hej Camilla! Grattis till Emelies körkort! Jo,jag kan tänka mej att det är skönt när det är klart!!
Kul att höra av dej!
Hoppas ni alla mår bra :)
Här är det okey,förutom med min pappa då...men det ska nog bli bra där också !
Kram!!!

Mia S sa...

Halloj.. (svarar här också)

På Ristorante Italiano
Kol & Kox,
ligger på Olofsgatan (7).
Litet, mysigt, trevlig personal och mycket god mat !
Värd ett besök ... :)

Kram ♥