måndag 21 september 2009

Tjugoförsta september



Ledig måndag tillbringade jag ändå några timmar på jobbet,lite redovisning av SFOG veckan i Norrköping på ett arbetsplatsmöte.

Och nu har jag just kommit hem från mitt tredje hem,dvs Friskis&Svettis. Det var ett härligt stort gäng motionärer som svettats med mej och mina melodifestival låtar! Vilken härlig endorfinkick man får av musik och härliga jymparörelser! Man kan vara hur trött som helst när man åker dit,när man väl är på jympagolvet och allt drar igång så händer det något!

18-årig bröllopsdag idag(!),kanske det blir ett glas bubbel,för det är väl något att fira?!

4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Bubbel låter helt perfekt! Har tidigare varit med i F&S men för att kunna gympa med mamma som har reumatisk värk så har jag bytt till den träningsanläggning som har tillgång till bassäng! Men kommer nog tillbaka till F&S;-))

Suzesan sa...

Grattis på BRÖLLOPSDAN. Bra jobbat.

Säkert bra att träna så om man tycker det är roligt.

Var rädd om hjärtat bara, så som du håller igång. Tillåt dig vila. Det är svårt jag vet när man är en aktiv person. JAG vet:)

Kram
/Susanne

Helga - precious sa...

Grattis till de 18 åren tillsammans. Vi har varit gifta i 19 år... Tänk vad fort tiden gått!! Hoppas ni fick lite bubbel och hade det bra!!

Storarvid sa...

GRATTIS GRATTIS!
O vi hade 19 år 28:de April i år.
Apropå svettis hmm har SLARVAT med mina 8 km promenader...
Just det vikten... ja
110 stadiga Kg som ska neden bit till....