fredag 18 september 2009

Premiärkväll

Så var det dags,uppföljaren till "Män som hatar kvinnor" är här! Idag är det premiär!
Regissör denna gång är Daniel Alfredsson. Kvar i rollen som Lisbeth Salander är förstås den duktiga Noomi Rapace,och Mikael Nyqvist spelar med i rollen som Mikael Blomkvist.

Jag är lite orolig för om jag kommer att somna i biosalongen? Efter två nattpass är man ju lite trött. Men nej,jag tror faktiskt inte att jag somnar. Håll tummarna!
Filmen? Jo,den heter: "Flickan som lekte med elden"
Recension kommer i morgon,om jag nu hållit mej vaken!

7 kommentarer:

Artista sa...

Den ska vi se! På måndag!
SKÖN HELG!!!!
:o)

Anne-Lie sa...

Tror inte att det går att somna på denna film så ruskigt bra som den var! Rapace rolltolkning är grym...

Helga - precious sa...

Den måste vi också se... Jag vann en biobiljett på jobbet nyligen och det passar ju bra!

Madlar sa...

Jag är nog en av få i Sverige som inte sett ettan, vet inte om jag vågar, tyckte böckerna var så otroligt bra att jag inte vill bli besviken på filmerna. Tipsat maken om att boxen, som säkert ges ut lagom till jul, är en perfekt julklapp till mig ;)

Anonym sa...

♥♥♥

imse sa...

Sett filmen ikväll. Jättebra!

Babsan sa...

Min tur på torsdag!