söndag 6 september 2009

Grattis på 19-årsdagen!

Idag har vi ätit tårta,den var jättegod! Vår förstfödda fyller 19 år idag, ja..jag vet ..jag var väl bara 13 år när han föddes! Haha! Skämt åsido, tiden går och jag med den!...Fast det är svårt att inse att man själv också blir äldre. Men det är så sant som "ordspråket" säger: "Man är inte äldre än man gör sig"...
Hur vuxen är du? Testa här!
Jag var lika vuxen som jag är,faktiskt lite över t.o.m : 49,2 år!!! Hm...


På Royal Viking igår efter maten blev det förstås favoriten Caipirinha! Den var mycket god!




Yngsta sonen tog in en stor entrecote a´ 300g på restaurang Texas Long Horn igår,och det var knappt han orkade äta upp den!

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Grattis till din son - å tänk han fyller på samma dag som jag gör;-))

Helga - precious sa...

Vilken fest med båda god tårta och restaurangbesök. Vi brukar också gå på restaurang när barnen fyller år - de bestämmer vilken.

Mina ungdomar är 14 och 16 år. Sonen fyller iofs 17 i år, men först sent i december.

Anneli sa...

Mmmmm, ser gott ut!
Ha det bra!