måndag 7 september 2009

Fördelen med att jobba natt





Tur att jag är så mycket ledig just nu,har ju inte tid att jobba helt enkelt!


Har kört jympa tre dagar på raken,och även börjat köra Ki-balans pass igen nu i höst.


I morgon bitti kör jag upp till Falun och hälsar på pappa på lasarettet,och hinner då vara med på mötet med kommunens biståndsbedömare. Blir kvar där hos väninnan över natten.


Dags för handledarkurs för yngsta sonen i veckan också...


På fredag är det dags att börja jobba igen,om jag har tid?!


Fotot är från underbara Skiathos...härliga sommarminnen,nu när höstmörkret börjar närma sig...

3 kommentarer:

Storarvid sa...

du, eeh ska man inte ta igen sig på sin lediga tid?
duracellkanin :-)
Fast, jo jag känner igen det hos mig med.
Du vet 11 veckor semester vaddå tagit igen mig...

Mia S sa...

Full rulle för dig,som vanligt...!!
Och jag blev 32,7 år, undrar om det är bra eller dåligt ??

Ha det gott och kram ♥

Ps/ såg ut att varit en väldigt trevlig, god och smarrig födelsedagsfirande...

imse sa...

När jag jobbade natt var jag helt osocial. Trött och dimmig för jämnan. Fast inte på jobbnätterna, då var jag pigg. Tack och lov.

Men du verkar ha energi, så det räcker och blir över!

Kram