onsdag 29 augusti 2012

Always look at the bright side of life

Dåligt med sömn i natt, tänkt mycket på pappa förstås :(. Tack för era kommentarer,de värmer ska ni veta,massor ♥! Det blev en lång joggingrunda nu på eftermiddagen, det har rensat skallen bra! Och vädret är ju fantastiskt. Ringde till pappas äldreboende idag, och han är lite piggare, och har tagit fasta på att jag hade med mig whisky, för han har bett om en sup idag också!"Always look at the bright side of life" :) Nu dags för två jobbnätter...

9 kommentarer:

Monica sa...

Skönt att höra att din pappa är lite piggare :)
Det är svårt att vara anhörig i livet slutskede♥

Svar på din fråga hos mig:
Vädret var underbart när vi var där.
Vi var i Parissa dom 2½ dygnen vi var på Santorini. Vi gjorde en öluffning och var även på Naxos och Ios förutom Santorini den veckan.
Men vill du ha bra tips om vad ni kan göra på Santorini så gå in på Kalimera.nu
En fantastisk sida om den grekiska ö-världen!
Kram

Fru Venus sa...

Hej, kommer in via Monica ;-)
Kamari är toppen att bo på och Santorini är som bäst i september! Om möjligt, far ut på en dagsutfärd med båt till bla Nea Kameni, gå av i Oia och se solnedgången där, makalöst, ta bussen hem :-)

Agneta sa...

Skönt att din pappa är lite piggare! Och hoppas att han fick sig en sup idag igen :)

Osloskånskan sa...

Det är så ledsamt när de gamla blir skruttiga, gott att han kommit sig lite igen.

Mallan sa...

Skönt att han är lite bättre, även om jag förstår dina tankar i föregående inlägg... Hoppas dock han får njuta några "huttar" till! Kramar

Gafflan sa...

Hoppas du får bättre sömn under natten (om du inte ska jobba). Att se älskade familjemedlemmar liksom försvinna bort är inte roligt och jag kan bara trösta med kramar genom cyberrymden.
Kram

kattiiiiss sa...

Jag skickar en stor stor kram till dig. Jag hoppas att din oro snart lägger dig och att din pappa kan få lugn och ro.

Kram K

Västgötskan sa...

Skönt att få rensa huvudet lite.

Och jag håller med dig. Min morfar dog "knall och fall" när han gick ner för att kasta sopor. Förmodligen märkte han ingenting. Man hinner ju inte säga adjö, men skönast för dem själva. ♥

Kram till er!

Öbon sa...

Kram! Det är inte lätt när kroppen börjar ta slut, man är ganska maktlös som anhörig. Ändå skönt att han gärna vill ta sig en liten pinne till.