fredag 31 augusti 2012

Kantarellpizza och melodifestivalminnen


En lugn bra natt på jobbet, och en av kollegorna hade med sig massa kantareller som hon delade ut! Nu ligger de på fredagspizzan ;).  Av en händelse hittade jag Ljungbys lokaltidning på webben och deras rapport från Vida Arenas melodifestival (i Växjö) från februari i år. Döm om min förvåning när jag hittar bekanta ansikten....jag och schlagerkompisen i full mundering! Och en liten intervju med oss schlagernördar.
 Ni minns väl vem som vann i Växjö? Just det, Loreen!!! (och Dead By April)
Lite avis är jag på min kompis som igår var på Globen och fick se Lady Gaga live. Undrar om hon hade boan med sig?

9 kommentarer:

helga sa...

Åh, vad härligt med kantareller på pizza - det lät gott! Här blir det tacis idag och middag med kompisar här hemma imorgon.

helga sa...

tacos menar jag...

4U2 sa...

Jag blir avis på kantarellerna! :)

Eva sa...

Mmmm kantareller!!

JaanaM. sa...

Kantareller, nej. Faller inte mig i smaken!

Skönt att ha en lugn jobbarnatt!

Susanne sa...

Det där är en riktigt schlagerbild.
Ha en fantastisk lördag.

Shamrock sa...

mmmm kantareller - här blir det kyckling

Lovisa sa...

Kantarellpizza är så gott! Å andra sidan är det mesta med kantareller fantastiskt gott. :)

Jag och dottern så ena genrepet till finalen i år. Det var en helt fantastisk show.

Sus sa...

Vad roligt!

Min körkollegas systerson är med i DBA och var mäkta stolt den kvällen förra året =)