onsdag 22 augusti 2012

Jympa och Greklandsfunderingar

En lååång sovmorgon idag igen, för i natt hägrar jobbet...puh, längtar till en långledighet nu! Hur kunde jag få in 13 nätter på schemat i augusti? Rena rama heltidsjobb ju! Fast, jag var ju ledig mycket i juni, det är det jag får betala för nu!  Idag hade jag tänkt börja med nya jympapasset, och jo, startlåtens rörelser är färdiga,hurra! Men mer har det inte blivit. Jag sitter istället och kollar sista minuten resor till Grekland i september. Vad ska man välja, en charter med flyg och hotell,eller flygstol och boka hotell själv?? Hm...hur brukar ni göra?

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Kolla vilket som blir billigast. Ibland kan man ju hitta riktigt billiga charterresor men oftast är det ju billigare att boka allt själv fast separat

Anonym sa...

Jag har alltid bara åkt charter, förutom nu i maj till Nice. Men det var inte jag som bokade. Jag är lite feg!

Susanne sa...

Jag är oftast bekväm och bokar en charter.

JaanaM. sa...

Lycka till med rörelser. Och visst är det underligt att man får en massa annat att göra när man ska jobba med passet?

Ullebulle sa...

Säger som fruH, jag e lite feg och kör på charter, fast vet att man kan få fin fian dealer om man bokar själv...

Eva sa...

Charter tycker jag om :)
Men det är när man reser med barnen.

ÅK till Grekland.
Jag saknar det redan.

Kram