lördag 11 augusti 2012

Trött barnmorska på TOTO konsert

Ja,det syns väl ! :) Men konserten var fantastisk! Snacka om proffsmusiker! Nu är jag ju inte en superduper fan of Toto, men kände igen en hel del låtar. Förstås var de absolut bästa : Rosanna, Hold The Line och Africa, som de gjorde SUPERBRA!
Nu har jag sovit ut,ända till kl 13 idag! Haha!!! Jag sa ju att jag var trött. Ikväll ska vi träffa kompisar i stan igen....på igen bara!
TACK snälla för alla fina kommentarer, ja vi gör ett otroligt bra jobb efter omständigheterna på min arbetsplats, ingen snack om saken!

7 kommentarer:

Susanne sa...

Hoppas att din namnsdag blir underbar.

JaanaM. sa...

Och jag måste googla på vem Toto är.... :/

JaanaM. sa...

Och nu vet jag vem det är!

Anna sa...

Du har ju vanan inne o vara vaken på nätterna så det är bara och köra på :)
Kram

Mallan sa...

Åh, ja du ser lite nannig ut :-) Men så kul att få se Toto :-) Kram

fialia sa...

Så skönt att sova ut ordentligt, vi nattajobbare e ju rätt bra på att "sova i kapp".
Jag e inne på min andra natt av tre just nu.
ha de Fia

Shamrock sa...

Du är allt en riktig partypingla