lördag 2 februari 2013

Äntligen är det dags för Melodifestivalen!

...och typiskt nog jobbar jag, men jag åker förstås in till jobbet och ser första timmen-då hinner jag se alla bidragen innan jag börjar jobba. Lyssnat på dem har jag förstås redan gjort. Vilka vinner ikväll då? Troligen David Lindgren och sen är visst Yohio favorit,så han går säkert vidare. Till Andra Chansen hoppas jag på Eric Gadd och troligen går Cookies N Beans vidare. Men jag håller en tumme för Michael Feiner och Caisa, jag gillar saxofonen så mycket!!!!! Let the show begin!!!!

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag har varken hört nån låt eller sett vilka som ska med (livet utan svenska kvällstidningar) ;-) men det ska bli kul!

Kicki sa...

Skojskoj! Har inte hört något än men röstar på David!

Knasterfaster sa...

Då håller jag tummarna för att det inte föds några bebisar.

Helga sa...

Jag fick en övernattning på jouren men hann precis fram till att se sändningen.

Du spådde bra vännen!!

JaanaM. sa...

Hur lyckades du pricka in så rätt i ditt gissandet! :)

Anni sa...

Du fick alla rätt!
Mina söner frågade igår när du (eller rättare sagt boan) skulle vara på tv ;-)

Susanne sa...

Jag såg inte mello igår och har tyvärr inte hört några låter heller.