söndag 13 oktober 2013

Fredagsmys på söndagen

Vilken tur att solen har lyst även idag, det behövde jag när jag vaknade redan kl 06.30?! Ur led är min "sovklocka"! Nåja, det blev låååångfrukost i sängen innan det var dags att i vanlig ordning fylla på i kylskåp och skafferi. Men inga planerade aktiviteter idag, sååå skönt! Somnade i soffan förstås på eftermiddagen, men sen gav jag mej ut i joggingspåret innan solen gick ner. Nu har maken kommit hem från jobbet också, så vi har lite "fredagsmys" med ett gott Ripasso vin till maten....skönt med några lediga dagar nu.

8 kommentarer:

JaanaM. sa...

Njut av din ledighet nu!

Shamrock sa...

Fredagsmys kan man ha när som helst

Hovdamen sa...

Ha, ha, så där tidigt vaknar jag alltid! Skönt med lite ledighet.

Kram

Rantamor sa...

Hoppas du och maken fick en riktigt mysig söndagsmys, med gomat och det goda vinet.

Hoppas du får sköna lediga dagar och nätter nu.

Tjingelingen från Rantamor.

Agneta sa...

Skönt med ledigt!

Ama de casa sa...

Fredagsmys på andra dagar är nästan ÄNNU mer mysigt, lite mer busigt liksom :-)

kattiiiiss sa...

Jag suger i mig av solens strålar så fort den visar sig :-)
Ha en skön måndagskväll

Kram K

BP sa...

Bra med lite extra mysigt efter alla nattpass. Ännu bättre att bara kunna vara utan måsten:-)