söndag 26 mars 2017

Skyltsöndag

Idag sa vi hejdå till Uppsala och Christer Lindarw, efter en god frukost på Radisson Blu.

Med i bagaget hem köpte jag mej ett signerat exemplar av
hans bok...


Passar bra att visa så här på skyltsöndagen,som BP förvaltar!

Ingen skylt, men väl de första vårblommorna såg jag på vägen hem!

Kom just hem efter en kort promenad till Hemköp, och här kan den noggranne se många skyltar, inte minst från Mall of Scandinavia!

Vanliga skyltar här i Frösunda,som måste läsas noggrant, olika dagar och olika veckor på olika gator då det ej får parkeras...

Avslutar med den finaste skylten ifrån vår entré i huset, detta fina Signe Tillisch äpple!

9 kommentarer:

Ami sa...

Förstår att ni har haft en riktigt glittrig och trevlig helg :D
Kram

BP sa...

Kul att du köpte Christer Lindarws bok och fick det signerad:-) Vet inte hur han ser ut idag, men då när jag såg honom tyckte jag att han var den snyggaste personen jag någonsin sett.
Erik Olsson mäklaren har en tendens att sätta sina skyltar på träd och lyktstolpar. Varje gång jag ser dessa skyltar tänker jag alltid att de vill kränga trädet eller stolpen;-)
Signe Tillisch äpplet är otroligt läckert! Vilken vacker och väkomnande utsmyckning i entrén:-)

Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

Comsi comsa sa...


Så klokt att du passade på att köpa boken.

Skylt-kram ♥

Geddfish ♥ sa...

Fint med boken, och den sista äppelskylten är ju för underbar, så daggfriskt äpple!
Skyltsöndagskram!💚

Ditte sa...

Tack för uppiggande skyltar och jag förtsår att ni haft en härlig helg i Uppsala med "After Dark" gänget. Schlage roch glamour förstås. Kul att du köpte boken och fick den signerad. Skyltarna i Solna har alltid varit både många och knepiga men man lär sig, om inte annat den hårda vägen.
Gillade extra mycket den fins entén i ert hus. Läcker!
Kram!

Ama de casa sa...

Coolt att ha boken signerad :-)

Tussilagosarna skyltar ju med att våren är här!

För dig räcker det inte med att bara hålla reda på fredagarna... Jobbigt med parkeringen! Men det är det såklart värt när ni nu bor så fint och bra till som ni gör :-)

Susanne sa...

Har hört att showen varit väldigt uppskattad av många. Synd att man inte kan gå på allt man vill men tiden är ju lite begränsad. Men du vilken härlig entré ni har i huset. Skulle bli glad varje gång jag gick in där :) :) Ha en toppenbra vecka!

znogge sa...

Vilken mysig och trevlig helg ni har haft. Så vacker äppeltavla ni har i er entré!

Kram

Emma, Sol som sol? sa...

Det var en verkligt snygg signering i boken. Nästan så jag känner att jag skulle vilja ha det inramat. Fast nu är boken inte min och jag är inget fan av rosa så ...

I min Söndagsskyltningsanda så tycker jag minsann att tussilago är en riktig vårskyltning!