tisdag 3 oktober 2017

Födelsedag!

Fick detta foto skickat till  mej idag på min 57:e födelsedag av Ylva och med minnen från vår USA-resa!
Tack vännen!
Ensam hemma idag blev det långfrukost i sängen, dagen till ära hade jag köpt färska hallon.

Kaffet tog jag på vår varma balkong, solen sken lite och värmde.


En lite lyxig lunch blev det med smörstekta trattkantareller bl.a.
Fortsätter firandet snart med middag på italiensk restaurang med schlagerväninnan och några till, sen ska vi gå vidare för att se genrepet på Maximteatern, Martin Stenmarcks show "Syskonkärlek", som förutom Zlatan och mej firar födelsedag just idag!!!! Tack för alla Grattis!!!

8 kommentarer:

Comsi comsa sa...

🎉🎊🎋Grattis 🎋🎊🎉 🤗

BP sa...

Än en gång - stort GRATTIS!!! Och du började ju dagen perfekt! Och firar hela kvällen/natten kan jag tänka mig:-) Kul att du och Zlatan fyller år samma dag - en himla tur att du gillar fotboll då;-)
Ha en toppen födelsedagskväll!

FREEDOMtravel sa...

GRATTIS!!! Trattisar ... mmm!

Ditte sa...

Hurra! Stort grattis på din riktiga födelsedag! Men visst kan en fira både före och efter.
LÅter som en väldigt braig dag rakt igenom- Önskar dig en jättefin kväll också och ha så roligt.
Och att fylla år samma dag som Zlatan, det är stort.
Kram!

znogge sa...

Det är fler son delar din dag ;-) Hoppas firandet blev till belåtenhet :D

Kram

Ama de casa sa...

GRATTIS igen - födelsedagsmånaden är ju långt ifrån slut :-)

Ami sa...

Stort grattis! Hoppas du blev ordentligt firad :)
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Grattis på födelsedagen!
Så kul med show. Kram